10 super orodij, ki bi jih morali podjetniki uporabljati vsak dan

Velika večina podjetnikov in lastnikov start-up podjetij ima zelo natrpane urnike in je vsakodnevno obremenjena z neskončnimi seznami nalog, ki jih je potrebno izvesti. Na srečo danes poznamo zelo dobra in učinkovita orodja, ki nam pomagajo prihraniti čas in pripomorejo k delavni učinkovitosti. Predstavljamo vam 10 tovrstnih orodij, ki jih učinkoviti managerji redno uporabljajo, prikazali pa jih bomo skozi pet glavnih aktivnosti.

th (1)

Učite se

V tem hitro spreminjajočem se svetu se nikoli ne smemo nehati učiti, saj je to ključ do uspeha.

1.      Naučite se programirati

Na internetu je ogromno spletnih strani, ki jih priporočajo programerji in ki vas v relativno kratkem času naučijo učinkovito uporabljati programski jezik. Večina začetnih tečajev je zastonj in splača si jih ogledati, saj se lahko res veliko naučimo. Prav tako bi veljalo preveriti navodila za Lifehacker, ki predstavljajo odlično izhodišče za začetnike in tudi bolj napredne uporabnike, kot tudi tale seznam programskih virov, ki vključuje brezplačne knjige.

Merite učinke

Za tehnični start-up so zelo pomembni odzivi strank oz. razumevanje vedenja potrošnikov. Z naslednjimi orodji se lahko lažje povežete s strankami, hkrati pa vam pomagajo pri pridobivanju koristnih informacij.

2.      Google Analytics

Pravijo, da ni boljšega in bolj koristnega brezplačnega orodja, kot je Google Analytics. Z njim si lahko namreč pomagate določiti cilje, sledite raznim dogodkom drugih uporabnikov in celo napravite t.i. »prodajni lijak«. Skratka, gre za zelo koristno orodje, ki vam je lahko v veliko pomoč.

3.      Mixpanel

Mixpanel je orodje, ki je enostavno za uporabo in ki vam npr. lahko pove katere so najbolj uporabljene funkcije v vaših aplikacijah, koliko uporabnikov iz določenega območja se ni prijavilo v vašo aplikacijo v zadnjem mesecu, ipd. Mixpanel se ne osredotoča toliko na oglede strani ampak na dejanske dejavnosti uporabnikov. Za začetek bi si veljalo ogledati in preizkusiti njihovo brezplačno ponudbo.

4.      ProCRM

Gre za eno izmed boljših orodij, ki vam omogoča, da sledite vašim strankam glede na njihovo vedenje. Praktično predstavlja nadomestek za vaš CRM, helpdesk in e-mail marketing.

startup-564x272

Nadzor

Pri start-upih se prevečkrat zgodi, da se podjetje preveč osredotoča na svoje produkte in razvoj in prehitro »pozabi« na finance. Večinoma do tega pride zato, ker je računovodstvo za večino ljudi rahlo dolgočasno. Vseeno pa obstajajo rešitve tudi v tem segmentu.

5.      Accounting Box in Zdenka

Accounting Box je aplikacija v oblaku, ki malim podjetjem omogoča izjemno preprosto upravljanje računovodskih in knjigovodskih storitev. Podjetnik lahko izvaja vse potrebne procese za vodenje podjetja, tudi če nima nobenega znanja iz računovodstva. V pomoč mu je namreč virtualna robotka Zdenka, ki predstavlja nov nivo uporabe računalniških programov in uporabniku omogoča enostaven dostop do njegovih podatkov. Na podlagi vprašanj v naravnem jeziku zna Zdenka pripravljati poročila, grafe in besedilne odgovore. Zna se pogovarjati in ima možnosti sklepanja ter razumevanja vaših ukazov.

6.      Inbox Zero

Inbox Zero v bistvu ni orodje ampak je koncept, ki ga je razvil Merlin Mann, pomaga pa vam zmanjšati število elektronske pošte v vašem elektronskem nabiralniku. Tako vam npr. storitev Unroll.me pomaga, da se znebite vseh nezaželenih mailov v nekaj minutah. To pride prav v primerih, če ste naročeni na številne kanale in vam njihova pošta preplavlja vaš nabiralnik. Prav tako vam lahko Mailbox aplikacija prihrani veliko časa pri pregledovanju e-pošte na pametnih telefonih.

asana

Organizirajte se

Predstavljamo vam dve orodji, ki omogočata vašemu podjetju bolj organizirano izpolnjevanje vsakodnevnih nalog

7.      Weekplan

Gre za zelo preprostega upravitelja opravil, ki temelji na principu: »7 navad zelo učinkovitih ljudi«. Mi svetujemo, da si na začetku zastavite 3 najpomembnejše naloge na dan in ko so le te izpolnjene se lahko dodajajo nove.

8.      Asana

Asana je zelo prilagodljiva zadeva, ki jo lahko uporabljamo za projektno vodenje. Gre dejansko za zelo uporabno zadevo, ki omogoča skupinsko komunikacijo znotraj podjetja, ki je enostavna in predvsem bolj pregledna, kot npr. e-maili. Na enem mestu boste tako imeli zbrane pogovore in naloge posameznikov in ne boste nič več izgubljali časa z brskanjem po vašem e-nabiralniku.

»Skrivni viri«

9.      Fiverr

Fiverr je orodje ki vam zelo poenostavi številne storitve, predvsem s področja oblikovanja. Pa naj bodo to karikature ali risanke, dizajniranje logotipov, naslovnice e-knjig, fotošoping, itd. Pri vsem tem vam Fiver prihrani ogromno časa, z enostavno uporabo pa tudi pridete do kvalitetnega končnega izdelka. Zadeva je resnično koristna.

10.      Oozdled

Oozled vam omogoča, da si sami sestavite seznam za vas pomembnih virov, ki jih potem umestite v kategorije. Ko pa brskate po kategorijah je vse zelo pregledno in enostavno, najbolj pomembno pa je, da prihranite na času.

Če imaš prijatelja ob sebi, ni nobena pot predolga

Japonski pregovor iz naslova prispevka velja tudi za pot do uspeha. In v poslovnem svetu je, tako kot v življenju, prijateljstvo bistvenega pomena. Naši prijatelji so stranke, prijatelji pa so seveda tudi poslovni partnerji. Lepo je, ko se v širnem in neusmiljenem poslovnem svetu srečaš s podjetjem, ki sovpada s tvojo vizijo in dopolnjuje tvojo ponudbo. Vsakega takega partnerja (prijatelja) se razveseliš. Ko enkrat poznaš tovrsten poslovni odnos, lahko s posebnim zadovoljstvom opazuješ tudi, kako na skupno pot stopita dve drugi podjetji, ki sta odkrili svoje sinergije.

In prav taka je bila situacija, ko sta podjetji Flip IT in Mega M začetek svojega sodelovanja obeležili z organizacijo konference Sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije. Tako smo se v začetku februarja zbrali na zanimivem dogodku – znanih obrazov ni manjkalo, saj v PRONET Kranj že dolgo uspešno sodelujemo z obema podjetjema (v okviru storitve Flip IT namreč najdete tudi naše rešitve, Mega M pa se je izkazal kot zanesljiv partner pri integraciji SMS sporočilnega sistema v ProCRM).

Program srečanja je obetal veliko zanimive vsebine – na začetku smo slišali predstavitev storitve Flip IT, sledile pa so koristne in zanimive informacije s strani Mega M, spoznali smo storitev Cityport in prikaz, kako naj bi konferenčni klici izgledali v 21. stoletju,… Tudi mi smo se predstavili s kratkim predavanjem z naslovom “Uporaba SMS sporočilnega sistema v poslovni rešitvi z vključitvijo umetne inteligence”, kjer smo pozornost namenili uspešnim odnosom s strankami, pogledali na kakšen način nikoli več na nič pozabiti in kako nam pri tem lahko pomaga “virtualen robot”.

Med odmori smo se skupaj z obiskovalci okrepčali s skodelico kave in rogljički, naša Klara pa je poskrbela tudi za slastne domače muffine. Njam! Preživeli smo zanimivo dopoldne, se prijetno podružili in vsaj za nekaj časa pozabili na ledeni oklep, ki nas je obdajal v tistih dneh.

Vsekakor torej prijetna izkušnja, veseli smo bili povabila za sodelovanje in komaj čakamo, da ob naslednji priložnosti spoznamo nove prijatelje!

Koliko predavateljev je potrebno, da zamenjajo žarnico?

Koliko predavateljev je potrebno, da zamenjajo žarnico?

Novodobno računovodstvo v velik izziv generacijam 50+ in “Baby Boom”

Practice-of-the-future“Wrestling” kot posledica različnih si pogledov med generacijami.

Aspekt: tradicionalno za v muzej, futurizem prinaša korenite spremembe. V pristopu, tehnologiji, mentalni percepciji.

Sporočilo: Spremembe so edina stalnica. Sprejeti pomeni razumeti, napredovati.

Zanimivo branje na tej povezavi.

Marta za moderne voznike in Zdenka za moderne podjetnike

Programerji podjetja Volkswagen so za tehnično manj podkovane voznike sodobnih avtomobilov pripravili nadvse zanimivo digitalno asistentko z obogateno resničnostjo MARTA. …   Več…

Programerji podjetja PRONET Kranj so za knjigovodsko manj podkovane sodobne podjetnike pripravili ProGRAM z nadvse zanimivo digitalno asistentko ZDENKO…

Več…

ProGRAM na mednarodne trge…

Takole je zadnjič po sestanku Sašo Juvanc, Vodja partnerskega kanala iz podjetja Flip IT, komentiral kratko prezentacijo ProGRAMa in Zdenke:

“Ko bo ProGRAM polno funkcionalen, vam bomo poskušali pomagati s prodorom na trge, kjer smo prisotni z našo rešitvijo. Kar sem videl, me je navdušilo!

Mislim, da bi najlažje prišli na različne trge samo z asistentko kot ‘add on’ k obstoječim ponudnikom poslovne programske opreme, saj imajo že določen tržni delež in uveljavljen produkt ter razvite prodajne kanale na posameznih tržiščih.”