Če imaš prijatelja ob sebi, ni nobena pot predolga

Japonski pregovor iz naslova prispevka velja tudi za pot do uspeha. In v poslovnem svetu je, tako kot v življenju, prijateljstvo bistvenega pomena. Naši prijatelji so stranke, prijatelji pa so seveda tudi poslovni partnerji. Lepo je, ko se v širnem in neusmiljenem poslovnem svetu srečaš s podjetjem, ki sovpada s tvojo vizijo in dopolnjuje tvojo ponudbo. Vsakega takega partnerja (prijatelja) se razveseliš. Ko enkrat poznaš tovrsten poslovni odnos, lahko s posebnim zadovoljstvom opazuješ tudi, kako na skupno pot stopita dve drugi podjetji, ki sta odkrili svoje sinergije.

In prav taka je bila situacija, ko sta podjetji Flip IT in Mega M začetek svojega sodelovanja obeležili z organizacijo konference Sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije. Tako smo se v začetku februarja zbrali na zanimivem dogodku – znanih obrazov ni manjkalo, saj v PRONET Kranj že dolgo uspešno sodelujemo z obema podjetjema (v okviru storitve Flip IT namreč najdete tudi naše rešitve, Mega M pa se je izkazal kot zanesljiv partner pri integraciji SMS sporočilnega sistema v ProCRM).

Program srečanja je obetal veliko zanimive vsebine – na začetku smo slišali predstavitev storitve Flip IT, sledile pa so koristne in zanimive informacije s strani Mega M, spoznali smo storitev Cityport in prikaz, kako naj bi konferenčni klici izgledali v 21. stoletju,… Tudi mi smo se predstavili s kratkim predavanjem z naslovom “Uporaba SMS sporočilnega sistema v poslovni rešitvi z vključitvijo umetne inteligence”, kjer smo pozornost namenili uspešnim odnosom s strankami, pogledali na kakšen način nikoli več na nič pozabiti in kako nam pri tem lahko pomaga “virtualen robot”.

Med odmori smo se skupaj z obiskovalci okrepčali s skodelico kave in rogljički, naša Klara pa je poskrbela tudi za slastne domače muffine. Njam! Preživeli smo zanimivo dopoldne, se prijetno podružili in vsaj za nekaj časa pozabili na ledeni oklep, ki nas je obdajal v tistih dneh.

Vsekakor torej prijetna izkušnja, veseli smo bili povabila za sodelovanje in komaj čakamo, da ob naslednji priložnosti spoznamo nove prijatelje!

Koliko predavateljev je potrebno, da zamenjajo žarnico?

Koliko predavateljev je potrebno, da zamenjajo žarnico?

Brezplačen seminar – Priložnosti za povečanje prodaje z vzpostavitvijo sistema CRM

Podjetje Frodx organizira brezplačen seminar Priložnosti za povečanje prodaje z vzpostavitvijo sistema CRM. Namenjen je vsem podjetnikom in majhnim podjetjem z manj kot 50 zaposlenimi.

Kdaj: 04. februar 2014
Kje: Ljubljana – Hotel MONS
Ura: od 13:00 do 16:00
Prijava: Frodex prijava

Zadnji rok za oddajo prijave je 03.02. 2013, do vključno 12. ure oziroma do zapolnitve prostih mest.
Dodatne informacije: Frodx brezplačen seminar

Na seminarju bodo teoretski del Frodx svetovalcev dopolnili štirje ponudniki rešitev in storitev, med njimi tudi podjetje PRONET Kranj, ki bodo v živo predstavili svoje rešitve v zvezi s CRM. Z vpogledom v rešitve/storitve sistemov CRM boste osvojili tudi nekaj praktičnega znanja.

Vljudno vabljeni!

Stranke se ne pritožujejo več

Nekaj je nedvomno res – stranke imajo danes na izbiro široko paleto ponudbe proizvodov oz. storitev, in konkurenca jih na to na vsakem koraku opozarja. Iz tega razloga se v današnjih časih stranke ne pritožujejo več, ampak svoje nezadovoljstvo pokažejo tako, da se ne vrnejo. Raziskave kažejo, da se med 70-90% strank nikoli ne pritoži, le med 1-4% pritožb pa doseže managerje podjetij. Naša naloga je torej, da kot odgovorni podjetniki naredimo vse kar je v naši moči, da spoznamo svoje stranke, njihove želje, zahteve, interese ter nakupne navade.

Za beleženje dogovorov in interakcij s strankami obstaja nemalo rešitev in ljudje se poslužujemo različnih načinov; nekateri bodo zatrjevali, da si vse pomembne informacije zapomnijo, spet drugi prisegajo na Excelove tabele. Vse več pa se jih odloča, da bo k vodenju teh ključnih podatkov pristopilo na kar se da organiziran in sistematičen način – odločijo se za uporabo orodja CRM, torej za rešitev, ki jim omogoča učinkovito upravljanje odnosov s strankami.

Ponudnikov CRM aplikacij je veliko, malo pa je takšnih, ki so s svojimi rešitvami prilagodljivi in ponudijo sistem, ki pokrije celotno poslovanje podjetja. V PRONET Kranj so dolgoletne izkušnje in nauke iz prakse zbrali v rešitev ProCRM. Koristi, ki jih izpostavljajo uporabniki vključujejo:

  • poljubna segmentacija strank, aktivnosti in dogodkov,
  • zbiranje in obdelava vseh načinov interkacije s stranko,
  • vse informacije o strankah in njenih aktivnostih zbrane na enem mestu,
  • vključeno orodje za podporo masovnih e-mail kampanj,
  • poročila prilagojena potrebam posameznim, specifičnim uporabnikom,
  • statistike z analizo preteklih in planiranjem prihodnjih aktivnosti,
  • podpora delovnim procesom, posredovanje nalog izvajalcem in njihovo sledenje.

ProCRM se je izkazal za nepogrešljivo orodje pri delu s strankami, predvsem pa omogoča, da naredite to, kar situacija na trgu že dolgo ukazuje – osredotočite se na stranko, ne na prodajo!