Slovenec, ki razvija tehnologije v katere tehnološki velikani mečejo milijarde

Pronet v sodelovanju z Markom Grobelnikom iz inštituta Jožef Štefan (oddelek za umetno inteligenco) nadgrajuje svojo virtualno robotko Zdenko. Gre za visokotehnološki produkt virtualnega robota, ki je bil predstavljen tudi na investicijskem forumu v Atenah16. Kongresu izvajalcev računovodskih storitev ter v prostorih barcelonske borze.

grobelnik-marko

Virtualna asistentka Zdenka je del računovodskega sistema Accounting Box, njena naloga pa je podajanje hitrih in enostavnih odgovorov na vprašanja uporabnikov tega programa. Dejansko gre za velik napredek na tem področju, Zdenka pa vam na vaša vprašanja takoj odgovori v slovenščini ali angleščini (lahko jih predstavi tudi v grafični obliki) in vam s tem močno olajša vaše delo.

Produkt je bil že uspešno predstavljen pred več pomembnimi evropskimi investitorji na investicijskem forumu v Atenah, pred kratkim pa tudi na 16. Kongresu izvajalcev računovodskih storitev v Laškem. Konec oktobra je predvidena tudi predstavitev na investicijskem forumu v Barceloni.

Accounting Box je proizvod podjetja Pronet, s podjetjem pa intenzivno sodeluje tudi Marko Grobelnik, mož, ki je zaposlen na Inštitutu Jožef Štefan, med drugim pa je tudi soustanovitelj podjetja CyCorp Europe, evropske veje ameriškega podjetja CyCorp. To podjetje se ukvarja s tradicionalno umetno inteligenco, utemeljeno na globokem logičnem znanju o svetu. Pravi, da tehnologija tega podjetja poskuša razumeti svet v podrobnosti in v tem smislu lahko trdimo, da gre za pristop prihodnosti, ki pa vseeno še ni primeren za širšo komercialno rabo. Kljub temu pa to podjetje razvija tehnologije v katere razvoj svetovni računalniški giganti, kot so Google, Microsoft ali Facebook, vlagajo milijarde evrov.

Ameriški trg tudi sicer ostaja primarni cilj evropskih in slovenskih IT podjetij, saj jim je tam poslovno okolje precej bolj naklonjeno. Evropski trg je predvsem precej bolj tog in nenaklonjen tveganim poslom. Vseeno pa se tudi na tej strani velike luže najdejo kvalitetna tovrstna podjetja, kljub temu, da država posebno ne vzpodbuja te podjetniške panoge. Podjetja torej pogosto poiščejo vir financiranja v tujini, kot rezultat pa nastanejo kvalitetni produkti, neredko priznani v svetovnem merilu. Eden izmed kvalitetnih produktov pa je tudi Accounting Box z Zdenko na čelu, ki vsekakor predstavlja nekaj novega in inovativnega

10 super orodij, ki bi jih morali podjetniki uporabljati vsak dan

Velika večina podjetnikov in lastnikov start-up podjetij ima zelo natrpane urnike in je vsakodnevno obremenjena z neskončnimi seznami nalog, ki jih je potrebno izvesti. Na srečo danes poznamo zelo dobra in učinkovita orodja, ki nam pomagajo prihraniti čas in pripomorejo k delavni učinkovitosti. Predstavljamo vam 10 tovrstnih orodij, ki jih učinkoviti managerji redno uporabljajo, prikazali pa jih bomo skozi pet glavnih aktivnosti.

th (1)

Učite se

V tem hitro spreminjajočem se svetu se nikoli ne smemo nehati učiti, saj je to ključ do uspeha.

1.      Naučite se programirati

Na internetu je ogromno spletnih strani, ki jih priporočajo programerji in ki vas v relativno kratkem času naučijo učinkovito uporabljati programski jezik. Večina začetnih tečajev je zastonj in splača si jih ogledati, saj se lahko res veliko naučimo. Prav tako bi veljalo preveriti navodila za Lifehacker, ki predstavljajo odlično izhodišče za začetnike in tudi bolj napredne uporabnike, kot tudi tale seznam programskih virov, ki vključuje brezplačne knjige.

Merite učinke

Za tehnični start-up so zelo pomembni odzivi strank oz. razumevanje vedenja potrošnikov. Z naslednjimi orodji se lahko lažje povežete s strankami, hkrati pa vam pomagajo pri pridobivanju koristnih informacij.

2.      Google Analytics

Pravijo, da ni boljšega in bolj koristnega brezplačnega orodja, kot je Google Analytics. Z njim si lahko namreč pomagate določiti cilje, sledite raznim dogodkom drugih uporabnikov in celo napravite t.i. »prodajni lijak«. Skratka, gre za zelo koristno orodje, ki vam je lahko v veliko pomoč.

3.      Mixpanel

Mixpanel je orodje, ki je enostavno za uporabo in ki vam npr. lahko pove katere so najbolj uporabljene funkcije v vaših aplikacijah, koliko uporabnikov iz določenega območja se ni prijavilo v vašo aplikacijo v zadnjem mesecu, ipd. Mixpanel se ne osredotoča toliko na oglede strani ampak na dejanske dejavnosti uporabnikov. Za začetek bi si veljalo ogledati in preizkusiti njihovo brezplačno ponudbo.

4.      ProCRM

Gre za eno izmed boljših orodij, ki vam omogoča, da sledite vašim strankam glede na njihovo vedenje. Praktično predstavlja nadomestek za vaš CRM, helpdesk in e-mail marketing.

startup-564x272

Nadzor

Pri start-upih se prevečkrat zgodi, da se podjetje preveč osredotoča na svoje produkte in razvoj in prehitro »pozabi« na finance. Večinoma do tega pride zato, ker je računovodstvo za večino ljudi rahlo dolgočasno. Vseeno pa obstajajo rešitve tudi v tem segmentu.

5.      Accounting Box in Zdenka

Accounting Box je aplikacija v oblaku, ki malim podjetjem omogoča izjemno preprosto upravljanje računovodskih in knjigovodskih storitev. Podjetnik lahko izvaja vse potrebne procese za vodenje podjetja, tudi če nima nobenega znanja iz računovodstva. V pomoč mu je namreč virtualna robotka Zdenka, ki predstavlja nov nivo uporabe računalniških programov in uporabniku omogoča enostaven dostop do njegovih podatkov. Na podlagi vprašanj v naravnem jeziku zna Zdenka pripravljati poročila, grafe in besedilne odgovore. Zna se pogovarjati in ima možnosti sklepanja ter razumevanja vaših ukazov.

6.      Inbox Zero

Inbox Zero v bistvu ni orodje ampak je koncept, ki ga je razvil Merlin Mann, pomaga pa vam zmanjšati število elektronske pošte v vašem elektronskem nabiralniku. Tako vam npr. storitev Unroll.me pomaga, da se znebite vseh nezaželenih mailov v nekaj minutah. To pride prav v primerih, če ste naročeni na številne kanale in vam njihova pošta preplavlja vaš nabiralnik. Prav tako vam lahko Mailbox aplikacija prihrani veliko časa pri pregledovanju e-pošte na pametnih telefonih.

asana

Organizirajte se

Predstavljamo vam dve orodji, ki omogočata vašemu podjetju bolj organizirano izpolnjevanje vsakodnevnih nalog

7.      Weekplan

Gre za zelo preprostega upravitelja opravil, ki temelji na principu: »7 navad zelo učinkovitih ljudi«. Mi svetujemo, da si na začetku zastavite 3 najpomembnejše naloge na dan in ko so le te izpolnjene se lahko dodajajo nove.

8.      Asana

Asana je zelo prilagodljiva zadeva, ki jo lahko uporabljamo za projektno vodenje. Gre dejansko za zelo uporabno zadevo, ki omogoča skupinsko komunikacijo znotraj podjetja, ki je enostavna in predvsem bolj pregledna, kot npr. e-maili. Na enem mestu boste tako imeli zbrane pogovore in naloge posameznikov in ne boste nič več izgubljali časa z brskanjem po vašem e-nabiralniku.

»Skrivni viri«

9.      Fiverr

Fiverr je orodje ki vam zelo poenostavi številne storitve, predvsem s področja oblikovanja. Pa naj bodo to karikature ali risanke, dizajniranje logotipov, naslovnice e-knjig, fotošoping, itd. Pri vsem tem vam Fiver prihrani ogromno časa, z enostavno uporabo pa tudi pridete do kvalitetnega končnega izdelka. Zadeva je resnično koristna.

10.      Oozdled

Oozled vam omogoča, da si sami sestavite seznam za vas pomembnih virov, ki jih potem umestite v kategorije. Ko pa brskate po kategorijah je vse zelo pregledno in enostavno, najbolj pomembno pa je, da prihranite na času.

Inovativna rešitev ProGOST vse bolj priljubljena pri slovenskih sobodajalcih

Dolgo časa je veljalo, da so sobodajalci pri opravljanju svojega dela podvrženi sistemu ročnega vodenja knjige gostov, kar je za veliko večino pomenilo tudi zamudno in nepriročno predajanje podatkov v fizični obliki na policijo. Vodenje evidence gostov med policijo, občino in SURS-om je velikokrat pripeljalo do nejevolje sobodajalcev, saj so zgubljali dragoceni čas za urejanje birokratskih poslov.

V podjetju PRONET Kranj, so pred letom dni zato razvili aplikacijo ProGOST, ki združuje vse opcije potrebne sobodajalcu na enem mestu. Enostavna aplikacija, ki deluje po sistemu »zaženi in posluj«,  s klikom posreduje odgovornim organom države vse potrebne prijave in poročila. Sobodajalcu hkrati omogoča boljši vpogled na poslovanje in zasedenost sob.

ProGOST je bil razvit v sodelovanju in partnerstvu z občinskim inšpektoratom Jesenice, odgovornim za nadzor sobodajalskih kapacitet in zavodom Gostoljubnost slovenskih domov (GSD) – to pomeni, da rešitev ustreza vsem zakonskim zahtevam in standardom, oblikovana pa je s ciljem poenostaviti in pospešiti delo sobodajalcev.

Po več kot letu dni obstoja ProGOST-a so številni uporabniki navdušeni, njihovo število pa se iz dneva v dan povečuje. Izjave o zadovoljstvu prepričajo, da je uporaba programa enostavna tudi za tiste, ki nimajo dovolj računalniškega znanja:

»Prihranili si boste veliko časa, ker s prijavo gosta praktično naredite že vse: vpis v knjigo gostov, prijava gostov na policijo, izračun TT in priprava poročila za statistiko. In kar je najbolj pomembno – ne bo napak!« (Ivanija Sosič, Apartma Hiša Sosič, Portorož)

»Z uporabo spletne aplikacije ProGOST smo več kot zadovoljni, saj smo prihranili na stroških in času. Uporaba elektronske knjige gostov je veliko bolj pregledna od papirne različice, saj lahko hitro dostopamo do iskanih podatkov…. Je zelo enostavna za uporabo, tudi za tiste, ki niso vešči dela z računalnikom.«, je dejal g. Bojan Valjavec, direktor Prenočišča Valjavec, Kranj.

V PRONET-u ne počivajo in želijo program še bolj približati uporabnikom. V ta namen so  uporabnikom zagotovili možnost pošiljanja elektronskega ali SMS sporočila preko sistema, kjer se sobodajalci lahko svojim gostom zahvalijo za gostovanje, jih ponovno povabijo ali pa obveščajo o svoji ponudbi. Tako lahko tudi sami poskrbijo za dodatno promocijo in povečanje obiskov.

Da so na pravi poti potrjuje tudi dejstvo, da je bila aplikacija ProGOST v letu 2012 uvrščena v finalni izbor za nagrado EuroCloud Slovenija 2012 v kategoriji Najboljši primer uporabe storitve v oblaku v gospodarstvu. Svoje poslovanje v letošnji sezoni širijo tudi na hrvaški trg.

Dodatne informacije obiščite spletno stran ProGOST.

Marta za moderne voznike in Zdenka za moderne podjetnike

Programerji podjetja Volkswagen so za tehnično manj podkovane voznike sodobnih avtomobilov pripravili nadvse zanimivo digitalno asistentko z obogateno resničnostjo MARTA. …   Več…

Programerji podjetja PRONET Kranj so za knjigovodsko manj podkovane sodobne podjetnike pripravili ProGRAM z nadvse zanimivo digitalno asistentko ZDENKO…

Več…

Dobrodošli!

Pozdravljeni na blogu podjetja PRONET Kranj!

Tukaj boste našli pravo zakladnico idej, nasvetov in priporočil, kako lahko še izbojšate uspešnost in učinkovitost vašega poslovanja. Prepričani smo, da bo prav bo prav vsak obiskovalec lahko prebral vsebino, ki mu bo pomagala pri vsakodnevnem delu.

V PRONET-u podatke spreminjamo v informacije… in jih delimo z vami!