Štirje koraki do večje prodaje

“Prvi korak do uspešne prodaje je usmerjenost na nišno ponudbo. Le tako boste lahko premagali svoje tekmece.” Matt Mayfield, ameriški strokovnjak za IT in prodajo

mayfield-mattFoto: Jure Makovec

Majhnost trga ne spodbuja dviga prodaje na višjo raven, ker prek sorodnikov in znancev prideš v stik z morebitnimi novimi kupci.

Ker podjetja nimajo tako vrhunske nišne ponudbe, kot jo ima Akrapovič, ne morejo izvažati kot premium ponudniki.

1. Bodite prvi v tržni niši

V slovenskih podjetjih pogosto vidim, da nagovarjajo vsepovprek, ne le določene skupine kupcev, pravi Matt Mayfield. Če več kot 200 podjetij trži poslovna darila, je vprašanje, po čem se razlikujejo. Zakaj se eno izmed njih ne specializira denimo za obdarovanje majhnih in najbolj ambicioznih IT-podjetij? Več…

Če vam je prispevek všeč, kliknite tudi “Follow” na naši LinkedIn strani PRONET Kranj, oziroma se nam pridružite v skupini Pronet Partner ProGRAM!

Stranke se ne pritožujejo več

Nekaj je nedvomno res – stranke imajo danes na izbiro široko paleto ponudbe proizvodov oz. storitev, in konkurenca jih na to na vsakem koraku opozarja. Iz tega razloga se v današnjih časih stranke ne pritožujejo več, ampak svoje nezadovoljstvo pokažejo tako, da se ne vrnejo. Raziskave kažejo, da se med 70-90% strank nikoli ne pritoži, le med 1-4% pritožb pa doseže managerje podjetij. Naša naloga je torej, da kot odgovorni podjetniki naredimo vse kar je v naši moči, da spoznamo svoje stranke, njihove želje, zahteve, interese ter nakupne navade.

Za beleženje dogovorov in interakcij s strankami obstaja nemalo rešitev in ljudje se poslužujemo različnih načinov; nekateri bodo zatrjevali, da si vse pomembne informacije zapomnijo, spet drugi prisegajo na Excelove tabele. Vse več pa se jih odloča, da bo k vodenju teh ključnih podatkov pristopilo na kar se da organiziran in sistematičen način – odločijo se za uporabo orodja CRM, torej za rešitev, ki jim omogoča učinkovito upravljanje odnosov s strankami.

Ponudnikov CRM aplikacij je veliko, malo pa je takšnih, ki so s svojimi rešitvami prilagodljivi in ponudijo sistem, ki pokrije celotno poslovanje podjetja. V PRONET Kranj so dolgoletne izkušnje in nauke iz prakse zbrali v rešitev ProCRM. Koristi, ki jih izpostavljajo uporabniki vključujejo:

  • poljubna segmentacija strank, aktivnosti in dogodkov,
  • zbiranje in obdelava vseh načinov interkacije s stranko,
  • vse informacije o strankah in njenih aktivnostih zbrane na enem mestu,
  • vključeno orodje za podporo masovnih e-mail kampanj,
  • poročila prilagojena potrebam posameznim, specifičnim uporabnikom,
  • statistike z analizo preteklih in planiranjem prihodnjih aktivnosti,
  • podpora delovnim procesom, posredovanje nalog izvajalcem in njihovo sledenje.

ProCRM se je izkazal za nepogrešljivo orodje pri delu s strankami, predvsem pa omogoča, da naredite to, kar situacija na trgu že dolgo ukazuje – osredotočite se na stranko, ne na prodajo!