Praktikum iz knjigovodenja

Knjigovodski podatki so poslovodstvu informacijska podlaga za ustrezno ukrepanje in motiviranje zaposlenih.

Praktikum je sestavljen iz petih srečanj, pri čemer bodo udeleženci pred vsakim srečanjam prejeli teoretična izhodišča s pomočjo katerih bodo lažje sledili vajam na delavnici. Na vsaki delavnici bomo izvajali konkretne primere knjiženj (vaje), ki jih bomo utrjevali tudi s pomočjo spletnega poslovno-računovodskega programa Accounting Box. Za nadgrajevanje znanja bodo vsi udeleženci prejeli “domačo nalogo”.  Accounting box bo udeležencem na voljo še mesec dni po končani delavnici.

Praktikum iz knjigovodenja

Praktikum iz knjigovodenja

 Pridobljene kompetenece udeleženca praktikuma:

  •     poznal in razumel bo koncept dvostavnega knjigovodstva
  •     razumevanje bo in znal bo uporabljati kontni načrt
  •     poznal bo računovodske obračune, ki so namenjeni tako zunanjemu kot tudi notranjemu poročanju
  •     znal bo evidentirati (knjižiti) poslovne dogodke v skladu z veljavno zakonodajo in standardi
  •     sposoben bo (samostojno) pripraviti izkaz poslovnega izida in bilance stanja
  •     znal bo izvajati knjiženje na računovodskemu programu

Zakaj se udeležiti praktikuma?

  •     Konkretne vaje iz prakse
  •     Vaje razdeljene na smislene sklope
  •     Možno delo tudi doma in utrjevanje pridobljenega znanja
  •     Kakovostni predavatelji

Delavnice bodo potekale kot praktične vaje, na katerih bo moderator po potrebi pojasnil tudi teoretična izhodišča.

Predavateljici: Nataša Pustotnik, Lučka Kariž
 
Datum izvedbe: 20. januar,  27. januar,  3. februar, 10. februar, 24. februar
 
Trajanje seminarja: 13:00 – 16:15

Lokacija izvedbe: Stegne 21c, Ljubljana, 2. nadstropje (lokacija)

Dodatne informacije: Praktikum iz knjigovodnja

Prijava: Prijavni obrazec

eRačuni v praksi: izobraževalni seminarji

Spoštovani!

vabimo vas, da se udeležite seminarjev “eRačuni v praksi”. Ker poleg teoretičnega znanja, pridobite tudi praktične rešitve, je udeležba za vse, ki boste eRačun uvedli v svoje poslovanje, zelo priporočljiva.

Seminarji se bodo zaradi specifike subjektov sistema eRačuni izvajali ločeno za uporabnike javnega sektorja in gospodarstva.

Na seminarju boste izvedeli:

  • kaj je eRačun in koristi njegove uvedbe,
  •  informacije o elektronskih poteh in koristne nasvete za brezpapirno poslovanje,
  •  vse potrebno glede odpiranja predala za izdajo in prejem računov,
  •  … in mnoge druge aktualne vsebine.

Celoten program si lahko preberete v objavi “eRačuni v praksi.”

TERMINI za gospodarski sektor:

  • četrtek 13.11.2014 ob 9:00 uri
  • sreda  19.11.2014 ob 13:00 uri
  • torek 25.11.2014 ob 9:00 uriPrijava
 TERMINI za javne zavode:

  • petek 14.11.2014 ob 9:00 uri
  • četrtek 20.11.2014 ob 9:00 uri
  • sreda 26.11.2014 ob 13:00 uriPrijava

Trajanje seminarjev bo predvidoma 3 ure.

LOKACIJA:

Izobraževalni center Iskratel d.o.o., Ljubljanska c. 24a, 4000 Kranj v predavalnici T5.

PRIJAVA:
Prijava je obvezna najkasneje do 07.11.2014 in sicer preko spletnega obrazca ali pisno na elektronski naslov eracun@pronet-kr.si ali na fax (04) 2 800 860.

CENA IN PLAČILA:

Kotizacija za seminar znaša 135 € + DDV. Cena za vse nadaljnje udeležence iz istega podjetja je 20% nižja. Plačilo kotizacije se izvede pred udeležbo na podlagi izdanega predračuna.

Celovite informacije o izobraževanju najdete na spletni strani eRačuni v praksi.

Vljudno vabljeni!

16. Kongres izvajalcev računovodskih storitev


9. in 10. oktobra 2014 bo v Kongresnem centru Thermana v Laškem tudi letos potekal najpomembnejši dogodek izvajalcev računovodskih storitev. Dogodek bo na enem mestu ponovno združil strokovnjake s področja računovodstva.

Letošnji kongres so preimenovali v Kongres izvajalcev računovodskih storitev, saj želijo nagovoriti in k udeležbi privabiti vse tiste, ki so kakorkoli povezani z računovodsko dejavnostjo. Kongres tako ni namenjen le zaposlenim v računovodskih servisih pač pa tudi tistim, ki so ZAPOSLENI V RAČUNOVODSKIH ODDELKIH PODJETIJ.

Vabimo vas, da se kongresa udeležite tudi vi. Vse informacije in prijave na Kongres izvajalcev računovodskih storitev so na voljo  preko spletne strani GZS.

NAJ RAČUNOVODSKI SERVIS 2014
Že sedmič zapored bodo podelili prestižno priznanje najboljšim računovodskim servisom. Podelitev bo potekala 9. oktobra 2014 v okviru družabnega srečanja.

Vljudno vabljeni!

Brezplačen seminar: Priložnosti za povečanje prodaje z vzpostavitvijo sistema CRM

Podjetje Frodx organizira brezplačen seminar Priložnosti za povečanje prodaje z vzpostavitvijo sistema CRM. Namenjen je vsem podjetnikom in majhnim podjetjem z manj kot 50 zaposlenimi.

Kdaj: sreda 24. september 2014
Kje: Ljubljana – Hotel Four Points by Sheraton (Mons) v Konferenčni dvorani Ravnikar
Ura: od 13:00 do 16:00
Prijava: Frodex prijava

Zadnji rok za oddajo prijave je 23.09. 2014, do vključno 12. ure oziroma do zapolnitve prostih mest.
Dodatne informacije: Frodx brezplačen seminar

Na seminarju bodo prisotni različni ponudniki rešitev in storitev, ki bodo v živo predstavili svoje rešitve v zvezi s CRM. Z vpogledom v rešitve/storitve sistemov CRM boste osvojili tudi nekaj praktičnega znanja.

Vljudno vabljeni!

PRONET IZOBRAŽEVANJE: ProGRAM Fakturiranje

Obveščamo vas, da organiziramo izobraževanje v poslovni modul ProGRAM Fakturiranje, ki bo:

v četrtek 12.06.2014 od 12.00 do 14.00
v poslovnih prostorih podjetja PRONET Kranj d.o.o.
Vsebina izobraževanja:
1. Splošno o uporabi aplikacije ProGRAM
2. Nastavitve za delo
3. Vnosi šifrantov in dokumentov
3. Pregledi in analize
4. Fakturiranje v ProGOSTu
5. Razno

Prosimo, da nam svojo udeležbo sporočite najkasneje do srede 11.06.2014 s prijavo na:

                 
Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na (04) 2 800 800 ali na program@pronet-kr.si

Se vidimo v četrtek 12.06.2014!

PRONET IZOBRAŽEVANJE: ProGRAM Računovodstvo

Obveščamo vas, da organiziramo izobraževanje v poslovni modul ProGRAM Računovodstvo, ki bo:

v četrtek 22.05.2014 od 13.00 do 16.00
v poslovnih prostorih podjetja PRONET Kranj d.o.o.

Vsebina izobraževanja:
1. Splošno o delu s ProGRAM-om
2. Nastavitve za delo
3. Vnosi šifrantov in posebnosti
4. Vnos poslovnih dogodkov
5. DDV
6. Plačilni promet
7. Bilance in Letna poročila
8. Poročila in izpisi
9. Poslovni model ProGRAM-a
10. Razno

Prosimo, da nam svojo udeležbo sporočite najkasneje do srede 21.05.2014 do 12.00 ure s prijavo na:

                 
Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na (04) 2 800 800 ali na program@pronet-kr.si

Se vidimo v četrtek 22.05.2014!

5 korakov do uspešne uvedbe CRM sistema – BREZPLAČNI SEMINAR

Vsake toliko časa se nam pojavi priložnost, da se nekaj naučimo in znanje uporabimo, da povečamo svojo uspešnost. In vsake toliko časa je ta priložnost predobra, da bi jo izpustili.

Vabimo vas na BREZPLAČNO DELAVNICO, kjer boste izvedeli katere poslovne procese morate izboljšati in kaj vse morate pripraviti že pred uvedbo sistema CRM.

KDAJ: v četrtek 29.05.2014
od 12.00 do 15.00

KJE: v poslovnih prostorih podjetja PRONET Kranj d.o.o.
(velika sejna soba)

Vsebina delavnice:
1.    Strategija podjetja in cilji projekta
2.    Optimizacija procesov pred uvedbo sistema CRM
3.    Priprava podatkov, inicialno polnjenje baz in sinhronizacija podatkov
4.    Priprava dokumenta s funkcionalnimi zahtevami
5.    Predstavitev ProCRM
6.    Vprašanja in odgovori

Vaš predavatelj bo mag. Gorazd Buh, direktor podjetja Biplus s 14-letnimi vodstvenimi izkušnjami iz področij prodaje, trženja in CRM.  Je član združenja poslovnih analitikov IIBA Slovenija in se aktivno ukvarja z optimizacijo poslovnih procesov ter uvajanjem CRM sistemov.

Prosimo, da nam svojo udeležbo sporočite najkasneje do srede 28.05.2014 s prijavo na:

                 

Med vsemi udeleženci bomo izžrebali podjetje, ki bo prvih 6 mesecev upravičeno do 50% popusta pri uporabi sistema ProCRM za 5 zaposlenih. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na (04) 2 800 800 ali na anze.s.zupan@pronet-kr.si.

Se vidimo v četrtek 29.05.2014!

Vabilo na izobraževalni seminar: 3 DAVČNA SRCA

Tridnevno izobraževalno srečanje  bo posvečeno davkom v poslovnem okolju, davčni politiki in odzivu davčnih zavezancev na to politiko, davkom kot akterju uspešnosti podjetja ter drugim dilemam, ki jih veljavna zakonodaja povzroča v praksi.

Sponzor izobraževanja je tudi podjetje PRONET Kranj, ki bo predstavil novost na tržišču: Virtualno robotko Zdenko, ki je integrirana v poslovno aplikacijo ProGRAM – spletno računovodstvo in poslovanje. 

Seminar je glede na obravnavano tematiko namenjen širšemu krogu slušateljev: računovodjem, pravnikom, davčnim svetovalcem, revizorjem, direktorjem ter drugim odgovornim osebam za finančno in davčno področje ter ekonomiko pri davčnih zavezancih.

ePrijava: Tri davčna srca
Dodatne informacije: Urnik seminarja

PRONET IZOBRAŽEVANJE: ProGRAM Fakturiranje

Obveščamo vas, da organiziramo izobraževanje v poslovni modul ProGRAM Fakturiranje, ki bo:

v petek 04.04.2014 od 12.00 do 14.00
v poslovnih prostorih podjetja PRONET Kranj d.o.o.

Vsebina izobraževanja:
1. Splošno o uporabi aplikacije ProGRAM
2. Nastavitve za delo
3. Vnosi šifrantov in dokumentov
3. Pregledi in analize
4. Fakturiranje v ProGOSTu
5. Razno

Prosimo, da nam svojo udeležbo sporočite najkasneje do četrtka 03.04.2014 s prijavo na:

                 

Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na (04) 2 800 800 ali na program@pronet-kr.si

Se vidimo v petek 04.04.2014!