Brezplačen seminar: Priložnosti za povečanje prodaje z vzpostavitvijo sistema CRM

Podjetje Frodx organizira brezplačen seminar Priložnosti za povečanje prodaje z vzpostavitvijo sistema CRM. Namenjen je vsem podjetnikom in majhnim podjetjem z manj kot 50 zaposlenimi.

Kdaj: sreda 24. september 2014
Kje: Ljubljana – Hotel Four Points by Sheraton (Mons) v Konferenčni dvorani Ravnikar
Ura: od 13:00 do 16:00
Prijava: Frodex prijava

Zadnji rok za oddajo prijave je 23.09. 2014, do vključno 12. ure oziroma do zapolnitve prostih mest.
Dodatne informacije: Frodx brezplačen seminar

Na seminarju bodo prisotni različni ponudniki rešitev in storitev, ki bodo v živo predstavili svoje rešitve v zvezi s CRM. Z vpogledom v rešitve/storitve sistemov CRM boste osvojili tudi nekaj praktičnega znanja.

Vljudno vabljeni!

5 korakov do uspešne uvedbe CRM sistema – BREZPLAČNI SEMINAR

Vsake toliko časa se nam pojavi priložnost, da se nekaj naučimo in znanje uporabimo, da povečamo svojo uspešnost. In vsake toliko časa je ta priložnost predobra, da bi jo izpustili.

Vabimo vas na BREZPLAČNO DELAVNICO, kjer boste izvedeli katere poslovne procese morate izboljšati in kaj vse morate pripraviti že pred uvedbo sistema CRM.

KDAJ: v četrtek 29.05.2014
od 12.00 do 15.00

KJE: v poslovnih prostorih podjetja PRONET Kranj d.o.o.
(velika sejna soba)

Vsebina delavnice:
1.    Strategija podjetja in cilji projekta
2.    Optimizacija procesov pred uvedbo sistema CRM
3.    Priprava podatkov, inicialno polnjenje baz in sinhronizacija podatkov
4.    Priprava dokumenta s funkcionalnimi zahtevami
5.    Predstavitev ProCRM
6.    Vprašanja in odgovori

Vaš predavatelj bo mag. Gorazd Buh, direktor podjetja Biplus s 14-letnimi vodstvenimi izkušnjami iz področij prodaje, trženja in CRM.  Je član združenja poslovnih analitikov IIBA Slovenija in se aktivno ukvarja z optimizacijo poslovnih procesov ter uvajanjem CRM sistemov.

Prosimo, da nam svojo udeležbo sporočite najkasneje do srede 28.05.2014 s prijavo na:

                 

Med vsemi udeleženci bomo izžrebali podjetje, ki bo prvih 6 mesecev upravičeno do 50% popusta pri uporabi sistema ProCRM za 5 zaposlenih. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na (04) 2 800 800 ali na anze.s.zupan@pronet-kr.si.

Se vidimo v četrtek 29.05.2014!

Kaj imajo skupnega Donald Trump, Dalai Lama in Alenka Bratušek?

In kaj imate vi skupnega z njimi? Pa tudi z mano? In Kim Kardashian?

Nesmiselno bi bilo zagovarjati stališče, da smo se vsi rodili v enake pogoje – medtem ko so nekomu milijoni položeni praktično v zibelko, se nekdo drug rodi v nerazvitem delu Indije. A kljub temu smo si v nečem povsem enaki, saj ima dan prav za vse izmed nas 24 ur. Razlikujemo se samo v tem, kako jih porabimo.

The-clock

Tudi koledarsko smo že krepko stopili v pomlad in poleg tega, da opazujemo prebujanje narave, marsikdo ta letni čas povezuje tudi z malo bolj neprijazno besedno zvezo – “spomladansko čiščenje”.

Počistimo pa lahko tudi bolj metaforično, svoje delovne procese. V nadaljevanju bomo pregledali nekaj preprostih tehnik, ki so izjemno učinkovite pri zagotavljanju večje produktivnosti… ne samo na delovnem mestu, pač pa tudi v privatnem življenju.

  1. Dan začnimo s kratkim premislekom, ob jutranji kavi, zajtrku ali na poti v službo. Odgovorimo si na vprašanje: “Katere so najpomembnejše 3 stvari, ki bi jih moral opraviti danes?” Delajte z načrtom! Še lažje bo šlo, če si opravila zapišete in oblikujete dnevni “to-do” seznam. Pa še en nasvet iz prakse, zjutraj začnite z najtežjim opravilom, tako se bo vsako naslednje opravilo zdelo lažje!
  2. Med delom vedno imejte pred očmi t.i. matriko pomembnosti/nujnosti (ang. Important/Urgent Matrix). matrikaVsako opravilo, ki ga dobite predse uvrstite v enega od kvadrantov in ustrezno ukrepajte – opravila iz kvadrantov III in IV so razlogi, da vam časa primanjkuje, saj gre za (bolj ali manj nujna) nepomembna opravila. Teh se znebite… če so nepomembna in nenujna (npr. ), se jih sploh ne lotite; če so nepomembna in nujna (različne motnje, npr. telefonski klic, neplaniran sestanek) pa omejite njihovo pojavljanje ali jih delegirajte. Naloge, ki jih lahko uvrstite v I. kvadrant so simptomi, da se na področju upravljanja s časom pojavljajo problemi, saj gre namreč za pomembna opravila, ki pa potrebujejo takojšno pozornost in energijo (npr. projekt, ki je tik pred rokom). Idealno svoj čas namenite opravilom iz II. kvadranta, saj imajo ta na dolgi rok največjo pomembnost (npr. paniranje, grajenje odnosov, ipd.).
  3. Nenehno si zastavljajte ključno vprašanje: “Je to kar ravnokar počnem najboljša poraba mojega časa?
  4. Opravila razporedite v enostavno tabelico z naslednjimi stoplci: naloga, prioriteta, rok, kdo drug (razen mene) lahko nalogo opravi?
  5. Na koncu vsakega dneva (na poti iz službe domov ali zvečer v postelji) pomislite, kaj ste danes naredili. Če smo v sklopu prve točke govorili o “to-do” seznamu, potem gre v tem primeru za “done-list”, torej seznam zaključenih nalog. Kako to narediti najbolj elegantno? Če pri delu uporabljate CRM sistem, lahko preprosto pregledate seznam zaključenih nalog, skupaj s podatkom o tem koliko časa vam je posamezna aktivnost vzela, za kakšen tip aktivnosti je šlo, ipd. Nastavite lahko tudi opomnike, tako da nikoli ne pozabite na naloge, ki vas morda še čakajo. Tovrsten pregled lahko naredite o tudi konec tedna, za celoten teden.

Zaenkrat naj bo teh 5 nasvetov dovolj. Uporabite jih v praksi in se sami prepričajte, da delujejo. Edini problem, ki se bo pojavil pri tem je, da vam bo ostalo preveč prostega časa…

Naslednjič bomo pozornost namenili nekaterim orodjem, ki vam bodo še dodatno pomagala pri upoštevanju in uveljavljanju današnjih naukov. Do takrat pa veliko uspeha!

 

Če imaš prijatelja ob sebi, ni nobena pot predolga

Japonski pregovor iz naslova prispevka velja tudi za pot do uspeha. In v poslovnem svetu je, tako kot v življenju, prijateljstvo bistvenega pomena. Naši prijatelji so stranke, prijatelji pa so seveda tudi poslovni partnerji. Lepo je, ko se v širnem in neusmiljenem poslovnem svetu srečaš s podjetjem, ki sovpada s tvojo vizijo in dopolnjuje tvojo ponudbo. Vsakega takega partnerja (prijatelja) se razveseliš. Ko enkrat poznaš tovrsten poslovni odnos, lahko s posebnim zadovoljstvom opazuješ tudi, kako na skupno pot stopita dve drugi podjetji, ki sta odkrili svoje sinergije.

In prav taka je bila situacija, ko sta podjetji Flip IT in Mega M začetek svojega sodelovanja obeležili z organizacijo konference Sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije. Tako smo se v začetku februarja zbrali na zanimivem dogodku – znanih obrazov ni manjkalo, saj v PRONET Kranj že dolgo uspešno sodelujemo z obema podjetjema (v okviru storitve Flip IT namreč najdete tudi naše rešitve, Mega M pa se je izkazal kot zanesljiv partner pri integraciji SMS sporočilnega sistema v ProCRM).

Program srečanja je obetal veliko zanimive vsebine – na začetku smo slišali predstavitev storitve Flip IT, sledile pa so koristne in zanimive informacije s strani Mega M, spoznali smo storitev Cityport in prikaz, kako naj bi konferenčni klici izgledali v 21. stoletju,… Tudi mi smo se predstavili s kratkim predavanjem z naslovom “Uporaba SMS sporočilnega sistema v poslovni rešitvi z vključitvijo umetne inteligence”, kjer smo pozornost namenili uspešnim odnosom s strankami, pogledali na kakšen način nikoli več na nič pozabiti in kako nam pri tem lahko pomaga “virtualen robot”.

Med odmori smo se skupaj z obiskovalci okrepčali s skodelico kave in rogljički, naša Klara pa je poskrbela tudi za slastne domače muffine. Njam! Preživeli smo zanimivo dopoldne, se prijetno podružili in vsaj za nekaj časa pozabili na ledeni oklep, ki nas je obdajal v tistih dneh.

Vsekakor torej prijetna izkušnja, veseli smo bili povabila za sodelovanje in komaj čakamo, da ob naslednji priložnosti spoznamo nove prijatelje!

Koliko predavateljev je potrebno, da zamenjajo žarnico?

Koliko predavateljev je potrebno, da zamenjajo žarnico?

Kje so stranke?

V prazničnih časih se pogosto zazremo v leto, ki je za nami, pregledamo preteklo poslovanje, priložnosti, ki smo jih izkoristili in tiste, ki smo jih morda izpustili. Hkrati pa pogled obrnemo v prihodnost, iskajoč načine, kako še izboljšati poslovanje.

Razmišljamo kje najti stranke, kako navezati stik z njimi, jim predstaviti svoje izdelke ter se dogovoriti za sodelovanje. Medtem ko se tehnologija neustavljivo razvija in se pojavljajo številni novi načini komunikacije s strankami, pa kljub vsemu kot nezamenljiv stik s kupci predstavlja – dobri stari sejem.

Ker se tudi mi pogosto udeležujemo različnih sejmov (v preteklem letu npr. Teden računovodij, Kongres računovodskih servisov in IT Carinthia v Celovcu, kjer smo bili edini slovenski predstavnik) bi želeli deliti nekaj koristnih nasvetov, ki vam bodo še kako prav prišli, ko boste načrtovali svojo naslednjo udeležbo na enem od sejmov.

Pred sejmom:

  1. Skrbno izberite pravi sejem – gre za velik vložek časa, denarja in resursov.
  2. Preberite sejemsko gradivo – kontaktirajte organizatorje, ki naj vam posredujejo informacije o terminih, lokaciji, prostorih, ipd. Pozanimajte se tudi za zanimive in poznane predavatelje, ki bodo nastopili in razmislite, kako tematiko njihovih predavanj povezati s svojimi produkti. Morda se že pred sejmom celo povežete z določenim predavateljem in se dogovorite, da vaš izdelek ali storitev omeni kot primer dobre prakse…
  3. Določite cilje in kriterije ocenjevanja uspeha. Bodite specifični: ali želite povečati svojo prepoznavnost, priti v stik s potencialnimi strankami, preveriti konkurenco? Cilji naj bodo konkretni in merljivi, npr. “vsak dan sejma želimo pridobiti 3 nove stranke”. Pripravite tudi seznam ljudi, ki jih želite srečati na sejmu.
  4. Svoj načrt nastopa na sejmu zapišite – okvirni plan/urnik s seznamom načrtovanih aktivnosti, odgovorne osebe za njihovo izvedbo.
  5. Razvijte glavno sporočilo svojega nastopa – kot vsak dober oglas, mora imeti tudi vaš nastop poglavitno sporočilo, ki ga prenaša obiskovalcem. Nikoli ne pričakujte, da vas bodo obiskovalci našli sami – najdite način, da boste izstopali iz množice razstavljavcev. Pripravite odprto, vabljivo stojnico – ne zaprite dostopa z mizami, povabite obiskovalce, da pristopijo k vam. Uporabite zanimive grafike, video in ostale načine, ki ujamejo pozornost. Oblikujte tudi reklamno gradivo za stojnico.
  6. Oglašujte svoj nastop na sejmu – poslužite se obveščanja preko socialnih omrežij, na katerih ste prisotni (Facebook, LinkedIn, Twitter, ipd.), svoje potencialne in obstoječe stranke, partnerje, ipd. o tem obvestite tudi preko direktne pošte (to lahko z najnižjimi stroški dosežete z uporabo CRM orodja, ki omogoča pošiljanje masovne e-pošte). Obiskovalce privabite s posebno ponudbo, ki jih bo privabila na vašo stojnico:
    • ponudite jim brezplačno darilo,
    • priredite nagradno igro,
    • ponudite priložnost, da spoznajo direktorja vašega podjetja,
    • ponudite možnost preizkusa vašega izdelka,
    • ponudite strokoven pogovor ali razlago pomembnih trendov v panogi, ipd.
  7. Ustvarite identiteto za svoje osebje – dress code (enake majice, priponke, ipd.).
  8. Svoje osebje pripravite za nastop na sejmu – vedeti morajo, kaj se od njih pričakuje, kdo bo prisoten ob stojnici, kdo se bo sprehajal med udeleženci, kdo se bo udeležil posameznega predavanja. Vsak zaposleni naj bo ambasador vašega podjetja.

Med sejmom:

  1. Pripravite rotacijo osebja na stojnici – zaposlenim dajte priložnost, da si privoščijo kosilo in nekaj oddiha, tako bodo boljše volje
  2. Osebje opomnite, da si zapisuje vse informacije o potencialnih strankah in naj od njih s postavljanjem pravih vprašanj izvejo informacije, ki vas zanimajo.
  3. Osebje spodbujajte, da prijazno in z nasmehom pozdravlja obiskovalce. Če obiskovalcu vaša ponudba ne ustreza, ga usmerite v pravo smer, tudi v primeru, da s tem nekaj posla naredite svojim konkurentom – prej ali slej bo usluga vrnjena.

Po sejmu:

  1. Takoj pošljite material, za katerega ste se dogovorili. Študije kažejo, da večina potencialov s sejma ni nikoli kontaktiranih, kar pomeni, da ste zapravljali svoj čas in denar. Naslednji kontakt naj se zgodi v petih dneh po sejmu in ne čez nekaj tednov, ko vas udeleženci že pozabijo. Zato je ključno, da imate oblikujete načrt, se pripravite, in nato tudi izvedete ustrezne aktivnosti.
  2. V pošti (kuverti / Zadeva v e-mailu) omenite ime svojega podjetja in sejma, tako da bo naslovnik vedel, kdo ste in kje ste se srečali.
  3. Potencialom čim bolj olajšajte odziv – naj vaša literatura vsebuje dovolj informacij in jasne napotke za naslednji korak.
  4. Sledite potencialnim strankam – beležite kontakte z obiskovalci, ki izkažejo interes za vaše izdelke ali storitve (najprimernejše orodje za tovrstne aktivnosti je CRM rešitev, ki omogoča beleženje kontaktnih podatkov in pretekle komunikacije, vodenje prodajnih priložnosti in lijaka, itd.).
  5. Analizirajte svoj nastop – kaj je šlo v redu in kaj ne? Kaj bi lahko izboljšali? Kakšen je bil odziv strank?

Ni naključje, da je največ nasvetov zbranih pod naslovom “Pred sejmom”. Priprava je bistvenega pomena. Benjamin Franklin je dejal:

By failing to prepare, you are preparing to fail.

Torej – če se ne uspete pripraviti, se pripravite na neuspeh. In to še kako drži za udeležbo na sejmu.

V letu, ki prihaja, vam želimo vse najlepše – in uspešne udeležbe na sejmih! Vidimo se marca na CeBIT-u v Nemčiji!

IT Carinthia 2013

IT Carinthia v Celovcu, kjer smo bili edini slovenski predstavnik

Stranke se ne pritožujejo več

Nekaj je nedvomno res – stranke imajo danes na izbiro široko paleto ponudbe proizvodov oz. storitev, in konkurenca jih na to na vsakem koraku opozarja. Iz tega razloga se v današnjih časih stranke ne pritožujejo več, ampak svoje nezadovoljstvo pokažejo tako, da se ne vrnejo. Raziskave kažejo, da se med 70-90% strank nikoli ne pritoži, le med 1-4% pritožb pa doseže managerje podjetij. Naša naloga je torej, da kot odgovorni podjetniki naredimo vse kar je v naši moči, da spoznamo svoje stranke, njihove želje, zahteve, interese ter nakupne navade.

Za beleženje dogovorov in interakcij s strankami obstaja nemalo rešitev in ljudje se poslužujemo različnih načinov; nekateri bodo zatrjevali, da si vse pomembne informacije zapomnijo, spet drugi prisegajo na Excelove tabele. Vse več pa se jih odloča, da bo k vodenju teh ključnih podatkov pristopilo na kar se da organiziran in sistematičen način – odločijo se za uporabo orodja CRM, torej za rešitev, ki jim omogoča učinkovito upravljanje odnosov s strankami.

Ponudnikov CRM aplikacij je veliko, malo pa je takšnih, ki so s svojimi rešitvami prilagodljivi in ponudijo sistem, ki pokrije celotno poslovanje podjetja. V PRONET Kranj so dolgoletne izkušnje in nauke iz prakse zbrali v rešitev ProCRM. Koristi, ki jih izpostavljajo uporabniki vključujejo:

  • poljubna segmentacija strank, aktivnosti in dogodkov,
  • zbiranje in obdelava vseh načinov interkacije s stranko,
  • vse informacije o strankah in njenih aktivnostih zbrane na enem mestu,
  • vključeno orodje za podporo masovnih e-mail kampanj,
  • poročila prilagojena potrebam posameznim, specifičnim uporabnikom,
  • statistike z analizo preteklih in planiranjem prihodnjih aktivnosti,
  • podpora delovnim procesom, posredovanje nalog izvajalcem in njihovo sledenje.

ProCRM se je izkazal za nepogrešljivo orodje pri delu s strankami, predvsem pa omogoča, da naredite to, kar situacija na trgu že dolgo ukazuje – osredotočite se na stranko, ne na prodajo!