10 super orodij, ki bi jih morali podjetniki uporabljati vsak dan

Velika večina podjetnikov in lastnikov start-up podjetij ima zelo natrpane urnike in je vsakodnevno obremenjena z neskončnimi seznami nalog, ki jih je potrebno izvesti. Na srečo danes poznamo zelo dobra in učinkovita orodja, ki nam pomagajo prihraniti čas in pripomorejo k delavni učinkovitosti. Predstavljamo vam 10 tovrstnih orodij, ki jih učinkoviti managerji redno uporabljajo, prikazali pa jih bomo skozi pet glavnih aktivnosti.

th (1)

Učite se

V tem hitro spreminjajočem se svetu se nikoli ne smemo nehati učiti, saj je to ključ do uspeha.

1.      Naučite se programirati

Na internetu je ogromno spletnih strani, ki jih priporočajo programerji in ki vas v relativno kratkem času naučijo učinkovito uporabljati programski jezik. Večina začetnih tečajev je zastonj in splača si jih ogledati, saj se lahko res veliko naučimo. Prav tako bi veljalo preveriti navodila za Lifehacker, ki predstavljajo odlično izhodišče za začetnike in tudi bolj napredne uporabnike, kot tudi tale seznam programskih virov, ki vključuje brezplačne knjige.

Merite učinke

Za tehnični start-up so zelo pomembni odzivi strank oz. razumevanje vedenja potrošnikov. Z naslednjimi orodji se lahko lažje povežete s strankami, hkrati pa vam pomagajo pri pridobivanju koristnih informacij.

2.      Google Analytics

Pravijo, da ni boljšega in bolj koristnega brezplačnega orodja, kot je Google Analytics. Z njim si lahko namreč pomagate določiti cilje, sledite raznim dogodkom drugih uporabnikov in celo napravite t.i. »prodajni lijak«. Skratka, gre za zelo koristno orodje, ki vam je lahko v veliko pomoč.

3.      Mixpanel

Mixpanel je orodje, ki je enostavno za uporabo in ki vam npr. lahko pove katere so najbolj uporabljene funkcije v vaših aplikacijah, koliko uporabnikov iz določenega območja se ni prijavilo v vašo aplikacijo v zadnjem mesecu, ipd. Mixpanel se ne osredotoča toliko na oglede strani ampak na dejanske dejavnosti uporabnikov. Za začetek bi si veljalo ogledati in preizkusiti njihovo brezplačno ponudbo.

4.      ProCRM

Gre za eno izmed boljših orodij, ki vam omogoča, da sledite vašim strankam glede na njihovo vedenje. Praktično predstavlja nadomestek za vaš CRM, helpdesk in e-mail marketing.

startup-564x272

Nadzor

Pri start-upih se prevečkrat zgodi, da se podjetje preveč osredotoča na svoje produkte in razvoj in prehitro »pozabi« na finance. Večinoma do tega pride zato, ker je računovodstvo za večino ljudi rahlo dolgočasno. Vseeno pa obstajajo rešitve tudi v tem segmentu.

5.      Accounting Box in Zdenka

Accounting Box je aplikacija v oblaku, ki malim podjetjem omogoča izjemno preprosto upravljanje računovodskih in knjigovodskih storitev. Podjetnik lahko izvaja vse potrebne procese za vodenje podjetja, tudi če nima nobenega znanja iz računovodstva. V pomoč mu je namreč virtualna robotka Zdenka, ki predstavlja nov nivo uporabe računalniških programov in uporabniku omogoča enostaven dostop do njegovih podatkov. Na podlagi vprašanj v naravnem jeziku zna Zdenka pripravljati poročila, grafe in besedilne odgovore. Zna se pogovarjati in ima možnosti sklepanja ter razumevanja vaših ukazov.

6.      Inbox Zero

Inbox Zero v bistvu ni orodje ampak je koncept, ki ga je razvil Merlin Mann, pomaga pa vam zmanjšati število elektronske pošte v vašem elektronskem nabiralniku. Tako vam npr. storitev Unroll.me pomaga, da se znebite vseh nezaželenih mailov v nekaj minutah. To pride prav v primerih, če ste naročeni na številne kanale in vam njihova pošta preplavlja vaš nabiralnik. Prav tako vam lahko Mailbox aplikacija prihrani veliko časa pri pregledovanju e-pošte na pametnih telefonih.

asana

Organizirajte se

Predstavljamo vam dve orodji, ki omogočata vašemu podjetju bolj organizirano izpolnjevanje vsakodnevnih nalog

7.      Weekplan

Gre za zelo preprostega upravitelja opravil, ki temelji na principu: »7 navad zelo učinkovitih ljudi«. Mi svetujemo, da si na začetku zastavite 3 najpomembnejše naloge na dan in ko so le te izpolnjene se lahko dodajajo nove.

8.      Asana

Asana je zelo prilagodljiva zadeva, ki jo lahko uporabljamo za projektno vodenje. Gre dejansko za zelo uporabno zadevo, ki omogoča skupinsko komunikacijo znotraj podjetja, ki je enostavna in predvsem bolj pregledna, kot npr. e-maili. Na enem mestu boste tako imeli zbrane pogovore in naloge posameznikov in ne boste nič več izgubljali časa z brskanjem po vašem e-nabiralniku.

»Skrivni viri«

9.      Fiverr

Fiverr je orodje ki vam zelo poenostavi številne storitve, predvsem s področja oblikovanja. Pa naj bodo to karikature ali risanke, dizajniranje logotipov, naslovnice e-knjig, fotošoping, itd. Pri vsem tem vam Fiver prihrani ogromno časa, z enostavno uporabo pa tudi pridete do kvalitetnega končnega izdelka. Zadeva je resnično koristna.

10.      Oozdled

Oozled vam omogoča, da si sami sestavite seznam za vas pomembnih virov, ki jih potem umestite v kategorije. Ko pa brskate po kategorijah je vse zelo pregledno in enostavno, najbolj pomembno pa je, da prihranite na času.

Prvo mesto na slovenskem tekmovanju

Tomaž Eržen, po poklicu programer in dizajner aplikacij v podjetju PRONET Kranj, je zopet dokazal svoje odlično znanje v letenju z jadralnim padalom. Poleg svetovnega rekorda v dolžinskem preletu s povratkom v tandemu (159 km in 8 ur brez pristanka), ki ga je postavil že leta 2007, se je v letu 2013 zopet zavihtel na nič manj kot prvo mesto na slovenskem tekmovanju.

Več o tem si lahko preberete tule:
- Rezultati SLO 2013
- Svetovni rekord – FAI
- Potek leta

UK_Magazine1
Če vam je prispevek všeč, kliknite tudi “Follow” na naši LinkedIn strani PRONET Kranj!

Novodobno računovodstvo v velik izziv generacijam 50+ in “Baby Boom”

Practice-of-the-future“Wrestling” kot posledica različnih si pogledov med generacijami.

Aspekt: tradicionalno za v muzej, futurizem prinaša korenite spremembe. V pristopu, tehnologiji, mentalni percepciji.

Sporočilo: Spremembe so edina stalnica. Sprejeti pomeni razumeti, napredovati.

Zanimivo branje na tej povezavi.

“Metamorfoza” računovodske funkcije v prihodnje

Oblačna rešitev

“The next decade will see industries transition to a Cloud-enabled world where work can be accomplished anywhere, anytime.”
Smo v koraku s časom!
“The trends happening within the industry provide several opportunities for accountants to deliver the service their clients expect and demand.”
Absolutno podpiramo!
“Small businesses are confronting a massive shift in technology, and they must adopt those technologies into their business processes to effectively compete in the marketplace.”
Imamo rešitev za vas!

Celotna vsebina članka, ki je mimogrede odličen, intuitiven pa še informativen lahko najdete na tej povezavi.