Kako (za)služiti z blogi na LinkedInu?

Vedno več ljudi si polni žepe s pisanjem blogov na družbenem omrežju LinkedIn. In vedno več ljudi se sprašuje kako jim to uspe?

Dave Kerpen je eden od uspešnih blogerjev. V letu 2013 si je njegove vsebine ogledalo 16 milijonov ljudi. Od tega jih je 300.000 postalo njegovih »sledilcev«, prodal je ogromno število knjig in si ustvaril več kot milijon dolarjev dobička. Predstavljamo vam nekaj njegovih nasvetov.

linkedinsuit1. Pomemben je naslov, ki pritegne potencialnega bralca

Naslov mora biti jasen, »močan«, obetajoč in predvsem izstopajoč. Bralca mora pritegniti, saj naj bi predstavljal kar do 60% končne uspešnosti bloga. Naslov naj bo podlaga za nadaljnje pisanje, seveda pa naj bo tudi v povezavi z vašim delom.

Če ste torej lastnik manjšega podjetja lahko poskusite z naslovi kot so: »5 skrivnosti do uspešnega podjetja«, »Kako privarčevati pri stroških« ali »10 korakov do večjega dobička«. Uspešni poslovneži pravijo, da lahko brez težav z drugimi delite svoje poslovne skrivnosti.

2. Uporabite preprečljivo fotografijo

Dobra fotografija pod naslovom predstavlja do 30% končnega uspeha pri bralcu, saj jo marsikdo prej opazi, kot sam tekst. Na fotografijah ste lahko vi (lahko tudi v družbi nekoga drugega, toliko bolje če gre za prepoznaven obraz) ali pa naj vsebuje kakšno drugačno sporočilo. Pomembno je, da fotografije nikoli ne pozabite objaviti.

3. Objave naj bodo jedrnate

Dolžina teksta je odvisna od vsebine, vseeno pa je dovolj, če objava vsebuje med 400 in 600 besed. Besede odebelite, pišite poševno ter uporabljajte povezave na druge spletne strani. Vsi ti dodatki predstavljajo uporabno dodano vrednost.

4. Na koncu objave uporabite t.i. »pozive  dejanju«

Priporočljivo je, da objavo zaključite z besedami, t.i. »pozivi k dejanju« oz. »call to action«, ki bodo bralca spodbudile k razmišljanju. Dovolj sta dva »poziva«, prvi naj spodbuja bralca h komentiranju vašega članka (na to naj ga napeljejo različna vprašanja), drugi pa naj bo sestavljen iz ponudbe; pa naj gre za vaš produkt, storitev ali knjigo. Predvsem so koristne povezave na vašo domačo stran, kot npr. “Več si preberite tukaj«.

5. Delite vaše objave na družabnih omrežjih kot so LinkedIn, Facebook ali Twitter

Iz več razlogov je za take objave najbolj primeren LinkedIn. Tam se nahaja tovrstnim objavam najbolj primerna ciljna publika, objave pa lahko delite preko zasebnih sporočil, na svojem profilu ali po različnih skupinah. Nič ni narobe, če objavo delite tudi po večkrat v razmaku nekaj ur, saj se ljudje na LinkedIn prijavljajo v različnih urah.

6. Ponavljanje prvih petih korakov

Priporočljiva je objava vsaj enega bloga na teden. V glavi moramo imeti, da ni toliko pomembno koliko ljudi dosežemo s svojimi objavami temveč katere ljudi dosežemo. In obstaja verjetnost, da imamo prave ljudi med svojimi kontakti. Saj veste, boljše od tega, da s svojimi objavami dosežemo 20 milijonov ljudi je to, da dosežemo pravih 20 milijonov ljudi.

Povzeto po: Dave Kerpen, How to Make Money by Blogging on LinkedIn