Štirje koraki do večje prodaje

“Prvi korak do uspešne prodaje je usmerjenost na nišno ponudbo. Le tako boste lahko premagali svoje tekmece.” Matt Mayfield, ameriški strokovnjak za IT in prodajo

mayfield-mattFoto: Jure Makovec

Majhnost trga ne spodbuja dviga prodaje na višjo raven, ker prek sorodnikov in znancev prideš v stik z morebitnimi novimi kupci.

Ker podjetja nimajo tako vrhunske nišne ponudbe, kot jo ima Akrapovič, ne morejo izvažati kot premium ponudniki.

1. Bodite prvi v tržni niši

V slovenskih podjetjih pogosto vidim, da nagovarjajo vsepovprek, ne le določene skupine kupcev, pravi Matt Mayfield. Če več kot 200 podjetij trži poslovna darila, je vprašanje, po čem se razlikujejo. Zakaj se eno izmed njih ne specializira denimo za obdarovanje majhnih in najbolj ambicioznih IT-podjetij? Več…

Če vam je prispevek všeč, kliknite tudi “Follow” na naši LinkedIn strani PRONET Kranj, oziroma se nam pridružite v skupini Pronet Partner ProGRAM!

Dodaj odgovor

Tvoja e-pošta ne bo objavljena. Zahtevana polja so označena *

Lahko uporabite HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>