Koliko je vredna blagovna znamka?

Koliko je vredno neko podjetje ali blagovna znamka? Bomo kupili po pravi vrednosti ali bomo zanjo plačali preveč?

Mednarodni standardi ocenjevanja vrednosti (MSOV 2007) razlikujejo dve skupini vrst oziroma podlag vrednosti:

  • tržno vrednost kot podlago ocenjevanja vrednosti in
  • podlage, ki niso tržne vrednosti

V večini primerov je zahtevana ali priporočena prodaja po tržni vrednosti, ki je ocenjen znesek, po katerem bi si na dan ocenjevanja vrednosti po ustreznem postopku trženja izmenjala premoženje voljan in dobro obveščen kupec ter voljan in dobro obveščen prodajalec, ki delujeta medsebojno neodvisno, razumno in brez prisile. Medtem ko je podlag, za oblikovanje netržnih vrednosti veliko več. Katerega od izbranih načinov bomo izbrali, pa je odvisno predvsem od namena ocenjevanja. (več v članku)

Kako se odločiti in kako oblikovati pravo ceno? O tem se učijo tudi v okviru študija na Visoki šoli za računovodstvo. Ena izmed izbirnih vsebin je predmet ocenjevanje vrednosti podjetja, ki ga izvaja ga. Irena Viher.

ga. Viher je za Planet TV spregovorila o vrednosti blagovne znamke ROG, ki je trenutno na seznamu blagovnih znamk, ki jih prodaja država.  Več v prispevku (prispevek začne v 5. minuti).

STROKOVNO IZOBRAŽEVANJE

logo-ipr

Na Visoki šoli za računovodstvo izvajajo dva programa:

  • Visokošolski strokovni študijski program Računovodstva (več)
  • Magistrski študijski program druge stopnje »Forenzične preiskave v financah in računovodstvu«. (Več)
  • Certifikat: Certificirani poslovodni računovodja (več)


DARILO OB VPISU:

Za vse, ki se nam boste letos pridružili pri študiju na Visoki šoli za računovodstvo, vam v sodelovanju s podjetjem PRONET Kranj podarjamo enoletno brezplačno uporabo poslovno-računovodskega portala Accounting Box.

Dodaj odgovor

Tvoja e-pošta ne bo objavljena. Zahtevana polja so označena *

Lahko uporabite HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>