Inovativna rešitev ProGOST vse bolj priljubljena pri slovenskih sobodajalcih

Dolgo časa je veljalo, da so sobodajalci pri opravljanju svojega dela podvrženi sistemu ročnega vodenja knjige gostov, kar je za veliko večino pomenilo tudi zamudno in nepriročno predajanje podatkov v fizični obliki na policijo. Vodenje evidence gostov med policijo, občino in SURS-om je velikokrat pripeljalo do nejevolje sobodajalcev, saj so zgubljali dragoceni čas za urejanje birokratskih poslov.

V podjetju PRONET Kranj, so pred letom dni zato razvili aplikacijo ProGOST, ki združuje vse opcije potrebne sobodajalcu na enem mestu. Enostavna aplikacija, ki deluje po sistemu »zaženi in posluj«,  s klikom posreduje odgovornim organom države vse potrebne prijave in poročila. Sobodajalcu hkrati omogoča boljši vpogled na poslovanje in zasedenost sob.

ProGOST je bil razvit v sodelovanju in partnerstvu z občinskim inšpektoratom Jesenice, odgovornim za nadzor sobodajalskih kapacitet in zavodom Gostoljubnost slovenskih domov (GSD) – to pomeni, da rešitev ustreza vsem zakonskim zahtevam in standardom, oblikovana pa je s ciljem poenostaviti in pospešiti delo sobodajalcev.

Po več kot letu dni obstoja ProGOST-a so številni uporabniki navdušeni, njihovo število pa se iz dneva v dan povečuje. Izjave o zadovoljstvu prepričajo, da je uporaba programa enostavna tudi za tiste, ki nimajo dovolj računalniškega znanja:

»Prihranili si boste veliko časa, ker s prijavo gosta praktično naredite že vse: vpis v knjigo gostov, prijava gostov na policijo, izračun TT in priprava poročila za statistiko. In kar je najbolj pomembno – ne bo napak!« (Ivanija Sosič, Apartma Hiša Sosič, Portorož)

»Z uporabo spletne aplikacije ProGOST smo več kot zadovoljni, saj smo prihranili na stroških in času. Uporaba elektronske knjige gostov je veliko bolj pregledna od papirne različice, saj lahko hitro dostopamo do iskanih podatkov…. Je zelo enostavna za uporabo, tudi za tiste, ki niso vešči dela z računalnikom.«, je dejal g. Bojan Valjavec, direktor Prenočišča Valjavec, Kranj.

V PRONET-u ne počivajo in želijo program še bolj približati uporabnikom. V ta namen so  uporabnikom zagotovili možnost pošiljanja elektronskega ali SMS sporočila preko sistema, kjer se sobodajalci lahko svojim gostom zahvalijo za gostovanje, jih ponovno povabijo ali pa obveščajo o svoji ponudbi. Tako lahko tudi sami poskrbijo za dodatno promocijo in povečanje obiskov.

Da so na pravi poti potrjuje tudi dejstvo, da je bila aplikacija ProGOST v letu 2012 uvrščena v finalni izbor za nagrado EuroCloud Slovenija 2012 v kategoriji Najboljši primer uporabe storitve v oblaku v gospodarstvu. Svoje poslovanje v letošnji sezoni širijo tudi na hrvaški trg.

Dodatne informacije obiščite spletno stran ProGOST.

Dodaj odgovor

Tvoja e-pošta ne bo objavljena. Zahtevana polja so označena *

Lahko uporabite HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>